Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 21 februari 2010

wtf?

Fick åka till frihamnen efter jag slutat i västberga igår, lagom rockigt.
Mark hade lämnat thomas där nere så thomas ville ha hämtning, men tji fick jag när mark kom tillbaka igen.. Jaha, åkte ner dit i onödan egentligen, Thomas tog fiaten och jag körde hem Patric å Elliott.
Kom hem typ midnatt, massa idioter ute, ingen som kan köra bil.. Man kör inte 60 på motorvägen.!!

Skittrött nu på morgonen, snooze efter snooze till klockan är,  vad jag tror, 09:20. Går upp klär på mig å fixar.. tar upp mobilen, 08:25, wtf?

Mina ögonen e trötta å min hjärna tröttare, drar igång datan, för e klockan verkligen 08:25 så tänker jag inte åka till jobbet nu.
Googlar vad e klockan, går ut på fröken ur:s hemsida, kollar när man ändrar till sommartid osv... jag är verkligen jättetrött å vägrar tro på att jag gått upp för tidigt när jag egentligen kunnat sova en timma till..

Men visst, nog fan har jag gått upp en timme för tidigt, bittra liv! försöker tänka positivt med att jag e ledig imorgon, men de e svårt, negativiteten har greppet om mig nu, å som de känns så kommer den att ha de hela dagen.. fyfan.

1 kommentar:

  1. finns bara ett botemedel mot dåligt humör på morronen! icanhazcheeseburger! eller kanske två förresten, en kram funkar åxå riktigt bra :)

    SvaraRadera