Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 2 februari 2010

ledig idag...

Åt strömming och mos igår, drack grogg å härjade en stund.. kom väl i säng runt 5 inatt efter att ha spenderat x antal timmar inne hos reneé...
Vaknade flera gånger imorse å när klockan va typ 10 gav jag upp att försöka somna om...
Slarva kom å hämtade thomas, så dom drog iväg på en massa ärenden.
När dom kom tillbaka drog thomas å mark på jobbet direkt.
Å slarva stannade hemma med mig, vi kollade på tv, snackade å försökte hitta nått ställe där dom  växlar brasilianska pengar (brl) till svenska... Då tydligen inte SEB å forex inne i stan gör det... :S

Dennis lämnade mig runt 15 å jag har ätit frukost ända sen han åkte härifrån.. :P

Kollade precis på Sex and The City, serien, dom snackade om 20-something guys å hur bra dom va på att kyssas.
Det fick mig att fundera att det är nog sant att yngre killar är bättre på att kyssas, bättre på att hångla, dom har alltid mjuka läppar, dom har de där mysiga och dom är bättre på att behålla "magin"...
Så min fråga är då varför?
Äldre killar har väl hånglat mera och borde då lärt sig mera, eller har dom bara hånglat för mycket och tröttnat eller va fan e de frågan om? Detta kommer att förfölja mig hela dagen :P

Funderar på att dra på mig lite kläder och pysa hem till memlan med lite tvättmedel åt henne, passa på att panta lite burkar och köpa mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar