Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 18 februari 2010

nu igen

dåligt uppdaterat igen...

har iaf jobbat en massa igen, men de två senaste dagarna har jag varit ledig.. igår va jag på promenad med memlan, bobby å alla ninnis hundar, sen tokstädade jag å fixade resten utav dagen.. :)

Å idag har jag varit på babysim med memlan å bobby, supermysigt och bobby älskar verkligen vatten. Sen när vi kom hem åt vi lunch och gick igenom en massa, massa kläder.. så jag vart några klädesplagg fattigare å memlan vart en massa klädesplagg fattigare, en sopsäck som ska på loppis, en banankartong som ska på tradera och två stooora påsar till mig :) tack gummz!
Sen har vi bara skrattat massor :P
Efter jag va där så drog jag till EG´s å mötte upp Jenny så vi gick runt där inne och kollade lite sen på second hand och shoppade, så jag köpte ett par skor och ett linne, det gick på hela 45:- eller kanske 55:-, big diffrens :P Nöjd vart jag iaf.
I looove budget-shopping.

Nu ligger jag i sängen och har precis klämt i mig en big tasty så nu mår jag illa, typiskt.. men gott var de. :)

Fick en söt liten nallebjörn av Thomas på alla hjärtans dag :)












Förra helgen möblerade jag om lite oxå, bytte ut lite möbler, stal en hylla av memlan. Jag vart iaf nöjd, men thomas e väldigt skeptiskt, eller va de iaf.. vet inte om han e de nu.



Nu ska jag spela lite spel, som Jenny lyckats få mig beroende av.


чао

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar