Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 20 december 2008

Fredag

Vaknade fredag morgon, och idag var det min tur att vara grinig direkt på morgonen.. va inte alls på humör för något... allt va skit.
Skulle iaf baka lussebullar med millan å hampuz, och så blev det. Dom kom med mjölk å saffran så började vi göra degen. hampuz va smågrinig hela tiden, förmodligen för att han va uppe på tok för tidigt.. Vi bakade, fixade, donade, drack kaffe å dagen rullade på.. thomas drog på skotern för de va så jävla tråkigt hemma. varsågod!
När bullarna jäst färdigt och skulle in i ugnen hände de en liten olycks som gjorde att millan va tvungen att åka å hämta kläder till hampuz, så där stod jag med bullar som skulle in å ut ur ugnen, en grinig å ledsen hampuz åsså lilla nova. men de gick rätt bra, hampuz fick kolla på tv å vart på lite bättre humör. nova va lugn å go som vanligt. men lite vuxenpoäng till mig vart de nog allt :P

Tjafsade med thomas igen på kvällen för han va sur för att de inte hände något... men nog fan e väl inte de mitt fel att malung står stilla, men tydligen så var de rätt att skälla på mig över de.

Jag drog till millan på kvällen för att permanenta hennes hår, de va trevligt, skönt att få komma ifrån lite. å både henke å hampuz hade lagt sig så de va bara jag, millan, nova, kaffe å permanent :) Tog lääänge, men de va skojj så det spelade ingen roll.. tror inte jag kom hem förens efter 2 nångång på natten. Då va thomas fortfarande inte hemma.. men jag orkar inte bry mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar