Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 21 december 2008

Söndag

Igår sålde thomas nivan, så nu finns de iaf pengar till lånet.. Bra de, slipper jag oroa mig nå mer.
Emelie ringde mig oxå, och bara grät och frågade ifall hon fick komma hit. jag vart helt ställd, men klart hon fick komma. då hade jättevovven, bästaste Zeroh dött. Ninni hade tagit bort honom eftersom han vart jättedålig och kunde knappt andas själv.
Sonny och slarva ramlade in här oxå med en varsn påse.. min fråga :"ska ni supa?". Sonnys svar :"de hoppas jag". Jaha, kul nån säger något till mig.. jag va jättetrött som vanligt, sen ramlade ju våran dryga granne in också, Rikard. Hon han gick aldrig! men tillslut drog gänget på skoter och de vart lugnt, hemma själv i typ 20 min, sen kom Jenny och ville spela GH, så de gjorde vi, men jag orkarde inte sålänge... utan ville mest gå å lägga mig.

Idag har jag inte orkat göra något alls, har ont i halsen.. har legat framför tv:n sen jag vaknade. Å nu sitter jag här. Ska iaf hämta sonny sen, han ville ner på sibylla å äta, å hans plånbok e här så jag ska hämta honom sen. lär väl äta jag med, thomas håller på att göra soppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar