Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 20 december 2008

Lördag

jaha... idag bråkade vi under frukosten, om pengar, lån, allt... vi gick åt ett varsitt håll, å höll oss ifrån varandra en stund.
Jag åkte tillslut till mamma med katterna så dom fick leka lite med hennes katter.. å jag satt å pratade med mamma, gick igenom recept och drack the :) va mysigt att bara vara med mamma.
höll inte på att ta mig av gården därifrån sen, då bilen e lite dum i huvudet och brorsans parkering av hans bil va skit. höll på att backa in i den, trodde jag då jag inte såg något bakåt, å ena backspegel-glaset ramlade av igår när jag skulle skrapa av isen innan jag skulle backa in hemma på gården. Å framåt tog jag ju mig inte pga bakaxeln, eller va de nu e de beror på.. men tillslut lyckades jag vända om bilen och komma därifrån. fick offra lite slantar å tankade bilen lite oxå för jag höll på att få soppatorsk... Är då hemma nu och thomas har oxå kommit hem, han håller på med mat så får vi väl se vad som händer till kvällen.. han vill väl förmodligen hitta på något, men jag tror inte jag orkar.. egentligen går jag väl bara å väntar på nästa gång vi ska bråka.. verkar ju inte gå så länge mellan gångerna nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar