Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 28 december 2008

måndag?

Jaha, nu va julen över.. eller? har fortfarande inte fått in någon julkänsla, ingen alls.. men julen är iaf avklarad. julafton hos pappa, åkte dit till 14 å kom hem vid 22 efter mat, fika, tv, film och ett par glas vin.. va ganska mysigt iaf, att få spendera en hel dag med världens bästa pappa..
dagen innan julafton spenderades med min älskling till mor, åkte och hämtade henne och åkte till mona och sa godjul, sen handlade vi presenter till alla som jobbar hos mormor, hem å slå in dom paketen, laga mat till mamsen, åsså vilade vi tillsammans på soffan å kollade på en film... sen vart de pepparkaksbak... så de vart en heldag med henne och hon skickade världens gulligaste sms sen på kvällen..
"jag älskar dig min lilla goa underbara dotter. tack för en minnesvärd dag. god jul o kramar. hörs imorn"
De är en av få saker här i livet som värmer mitt hjärta..

Juldagen spenderade jag med sonny, väntades på jossan nere i malung i 1½ timme, åkte runt å lekte å sladdade å städade sonnys bil.. sen på eftermiddagen kom slarva hit så vi satt å groggade åsså kom memlan å hämtade oss så vi åkte till bodin... sen vart de parken. kul att träffa alla gamla kompisar igen, som e hemma över julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar