Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 20 november 2009

Fredag

Har nu jobbat tors, fre, lör, sön.. måndagen tillbringade jag med att städa, tvätta, diska å fixa hemma, sen har jag jobbat tis, ons, tors å nu idag igen.. slutar runt 15 idag så det blir skönt sen e jag ledig lördag :) Söndag ska jag nog jobba igen med fakturering å grejer..
Ska kanske bo i Villa Kullen i helgen, beror på vad Thomas säger.. hade varit skönt å åkt dit å lagt sig i bubbelbadet. :) Får kanske göra de å sen åka hem igen :P

Annars har jag ingen aning om vad som händer i helgen, hade varit skoj att hitta på något.. tänkte jag skulle försöka övertala thomas att vi ska åka till media markt så jag får kolla på en ny telefon... behöver verkligen en ny nu, min tappar mottagningen å bryter samtal å härjar.. :(

Har fått mammas julklappar med posten nu oxå, så dom ska bara slås in sen e de klart.

Å på onsdag är de löning så då blir de till å kolla om de finns nog med pengar till böterna oxå, sen blir de nog en fattig månad...
Ska ringa banken oxå så att dom ändrar datum för när dom drar lånet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar