Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 24 november 2009

Tisdag

Har haft sjukt mycket att göra de senaste dagarna på jobbet, å då menar jag verkligen sjukt mycket... har aldrig varit så mycket någon gång, men just nu känns det som att jag börjar få ordning på allt :)

Fritid finns det inte så mycket av, förutom i helgen då, men jag försöker ta vara på den så gott jag kan. Hyrde film igår å myste med film, pizza å godis. :)
Är ledig ons-tors så då ska jag försöka tvätta å kanske träna lite, en promenad för att rensa hjärnan hade nog varit toppen för kroppen.

Världens bästa Jenny fyller år idag med, min bästa vän, min kollega, min kvinna, min människa. Hon som stått ut med mig i ur å skur under flera herrans år. Det är vi som är så olika å på så sätt kompletterar varandra på ett helt underbart sätt. Även om vi har skilda meningar, om nästan allt, så håller vi ändå ihop. Hon finns alltid där natt som dag, glädje som sorg. Och jag är FRUKTANSVÄRT glad att jag har henne runt hörnet å inte flera mil bort!
Grattis på födelsedagen gumman!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar