Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 15 november 2009

Söndag.

Benknäckar elof vart är du någonstans?!
Behöver verkligen göra något åt min rygg, har så ont i svanken så jag tror jag kreverar.. :(
Nacken gör ont till å från, ligger inge bra i sängen, får inte till kuddarna nå bra.. suck.

Är inne på dag 4 i rad på jobbet nu, lagom trött blir man ju när man jobbar minst 10 timmar om dagen.. hujameja.

Beställde iaf julklappar till mams igår, hoppas hon blir nöjd :) Men de blir hon nog, hon blir glad för de mesta hon får :P
Sen e de väl bara å vänta å se om jag måste skicka hem de eller om jag kan ge de till henne personligen.

Sitter på jobbet med kaffe nr2 å försöker bli lite piggare, men de hjälper liksom inte, jag är för trött.. är bara pigg på nätterna, fattar inte riktigt.. efter typ 22-23 piggnar jag till å blir som ett barn :)

Ska ta med min kaffe å gå å röka en cigg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar