Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 10 november 2009

Har bråkat med chefen idag igen... lagom skojj, innan klockan ens hunnit slå 11:00... suck
Förstår inte varför han bara gnäller hela tiden, jag sköter ju mitt jobb, gör det jag ska å lite till...

Men jag är iaf glad att jag jobbar med Tony, han håller mitt humör uppe avsevärt.

Sökte iaf ett annat jobb igår, och har pratat med AF idag. Hoppas att saker å ting går framåt iaf..
Jag å Jenny ska försöka ta oss tid någon dag å knåpa ihop dom där personliga breven oxå, så kanske vi kan söka till den där skolan.. så isf blir det tillbaka till skolbänken till hösten. Åsså blir man dalkulla igen, iaf en stund.. typ 2 år.

Tänkte jag skulle försöka bli blond igen oxå, och långhårig.. men löshåret får vänta tills mina böter är betalda.. så kanske nästa månad, eller månaden därefter.. blond har jag iaf tänkt mig att bli, men det är oxå en sån sak som jag å jenny måste ta oss tid till.. Och den tiden är det lite ont om när vi jobbar om varandra hela tiden..

Börjar längta hem till malung oxå, och funderar på jul och hur de blir med det. hade velat åka upp å fira jul med pappa, känner att jag tillbringar alldeles för lite tid med honom.. känns som att vi bara glider ifrån varandra mer och mer hela tiden..
Måste försöka ta mig i kragen å upprätthålla lite relationer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar