Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 13 november 2009

Freitag


Jag hade jättegärna varit ledig denna helgen, har sådan superlust att hitta på nånting riktigt roligt!
Men jag måste jobba, får försöka planera in mig lite bättre :P

Började jobbet redan klockan 12 idag istället för 15, så jag har plockat å fixat å städat på jobbet. Är på så bra humör så inget kan nog förstöra de :)

Tänkte jag skulle ringa millan å gratta nova på sin 1-års dag och kolla ifall mams varit om där med något paket :P

Idag är iaf "write love on her arm" dagen, så det står fint love på min arm för att stödja folk (mig b.la) med depressioner, självmordstankar etc.

Beställde en klocka igår oxå, så få se när den kommer å om den passar, förmodligen inte då jag har så smala handleder, men man kan ju alltid hoppas.
Kostade bara 370:- inkl frakt å allt, beställde den från ShopElvis.com
Passar den inte så tror jag att de blir en perfekt julklapp till pappa :)

Har krånglat och fixat med de mesta på jobbet idag, men de känns bra att få något gjort.

Har haft mer och mer funderingar på att få igång min träning igen oxå, tror att de e pga att jag inte tränar så mycke som mitt humör gått ner oxå, man blir ju glad av att träna :)

Annars så händer de väl inte så mycket i mitt liv just nu, försöker planera julen bara så jag kan åka hem som jag tänkt mig å fira jul med papps å kanske, hoppas, Kattiz :)

Ska ta mig i kragen nu och skicka ut lite fler bokningsbekräftelser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar