Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 9 november 2009

jaha..

har fått skäll av chefen idag.. börjar lessna riktigt rejält på allting nu..
Å Thomas har sålt min bil...
så nu har jag
-ingen bil
-inget körkort
-inget tålamod
och om detta fortsätter, inget jobb.

Jadu, flyt i livet.. nja, inte riktigt, inte just nu då..

väldigt less på allt uppriktigt sagt, finns det ett journummer man kan ringa å gnälla till där man kan spy ur sig allt man är arg och irriterad på???
Måste fan börja på boxning eller nått så jag får ur mig nå aggressioner, för det här börjar bli för mycket.. Känns som att vart jag än vänder mig så blir jag utnyttjad, folk drar nytta å folk kräver och kräver.
Det kväver mig, det kväver den lilla Ia som vill komma ut igen..
Hon som vill vara glad, hon som inte vill ha bekymmer, hon, den lilla som inte kräver med än lycka, ett gott skratt, en värmande famn... Hon som funnits inom mig hela tiden, men som bara blir tryckt tillbaka hela tiden, hon som finns under allt de som syns...

Ge mig ett "jag älskar dig" som verkligen betyder "jag ÄLSKAR dig" annars kan det lika gärna vara..
Hata mig hellre uppriktigt än älska mig på låtsas.

"Man älskar inte med hjärtat, man älskar med hjärnan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar