Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 15 december 2011

alltså jag liksom.

Jag ligger på soffan, fast ja, sängen. Soffan utbäddad till sängen.
Jag bara ligger här å tänker:
"jag borde gå upp", "jag borde göra något", "jag skulle ha tagit en promenad", "jag behöver köpa en reflexväst", "jag skulle ha åkt till affären och handlat knäckformar", "ta upp något till middag".



Ibland (oftast) mår jag dåligt över hur lat jag är. Tog ju tag i mitt liv, började träna igen. Men samma dag dog ju mormor, sorgen tog över, jag åkte till malung, blev tokförkyld. Å nu ligger jag här igen. Iofs fortfarande förkyld men va fan liksom?!

Det ska fan bli skärpning, när förkylningen släpper. Dra ner på godis å läsk igen. Dricka mera vatten, motionera, träna, promenera, simma, dra ner på pasta, äta mera grönsaker, äta regelbundna tider.
Beach, sommaren, 2012 kan resultera lite i att jag e en bitch vinter 2012, eventuellt in på våren oxå.
Men jag har mål att uppnå. Jag vill vara nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar