Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 26 december 2011

smidigt.

Har handlat på mellandagsrean idag, 2 halsdukar och en lång ziphood. Enda problemet är att den lilla damen på Bik Bok inte plockade bort den lilla larmdosan på en av halsdukarna. Snyggt att gå med den kvar liksom. Får springa in dit imorgon och försöka övertyga dom om att jag inte stulit den utan att det är dom som gjort bort sig. (frågan är ju varför den inte larmade när jag klev ut därifrån?)

Idag på jobbet var vi på bio och såg Happy Feet 2, bästa repliken i hela filmen var nog "jag ska beta mig uppåt i näringskedjan, jag ska gå å tugga på något med ett ansikte". Sagt av en/ett krill. (bilden nedan)



Nu e det iaf dags för mig att krypa ner i sängen och drömma mig bort, imorgon ska jag hinna med lite mellandagsrean och ÖoB innan jag börjar jobba 14:00 och hela kvällen till 21:00. Och på onsdag beger jag mig norrut.

Auf Wiedersehn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar