Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 1 december 2011

Danne & Bleckan

Nu har jag sett avsnitt numero 5 av Danne & Bleckan, och det är fortfarande lika bra. Och jag blir fortfarande lika besviken över att avsnitten är så korta.
Har även sett årets julkalender, verkar vara okej.
Denna är dock bättre: Kalendern.

Sov till halv 12 idag med, skööönt :) Hade gärna sovit längre.
Drömde konstiga drömmar oxå, va på nå mysko ställe, typ nån blandning mellan museum, kärnkraftverk och badhus. (i knoow)
Iaf, mamma var orolig, konstiga saker hände, folk var skeptiska till vattnet, vi blev tvingade av personalen av bada/utföra vissa saker, vi försökte hitta skjuts därifrån, ingen kunde hämta oss eller så hade dom full bil. Vi kunde nämligen inte gå därifrån pga för mycket packning. Det va typ jag å millan plus ett barn (tror jag). Sonny kom förbi, hade plats i bilen, vägrade köra oss. Jag blev besviken, sparkade på hans bil och gick därifrån.
Resultatet av drömmen, vaknade imorse, va arg på Sonny.
Logiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar