Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 24 december 2011

Julafton

Nu har jag lyckats handla.
På spisen står en jansson å väntar på att ugnen ska bli varm så den får hoppa in där. (potatisgratäng med fisk i som min kära kollega Evelina säger att det e)
Har sms:at med mamma å dom var påväg till Teta för att fira jul. Pappa ringde och sa god jul, han skulle laga mat och sen skulle bror upp dit.

Just nu lyssnar jag på Melissa Horn, sjunger för fulla muggar och dricker vin.

Medvetenheten om att klockan är halv 2, jag dricker redan vin och har varken borstat tänderna eller klätt mig i något annat än mjukisbyxor får mig inte att känna mig speciellt julig faktiskt. Men ändå, kanske lyxar till det med en röd klänning eller nått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar