Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 20 december 2011

De e flyt

Nu ligger kläderna som jag beställt på Ica.. i Malung! Suck å stön på mig liksom.
Ska ringa till dom imorgon och kolla hur länge paketet får ligga kvar, och hålla tummarna för att det bo där tills den 28:e när jag kommer.
Hade ju hemskt gärna hämtat ut dem redan imorgon så man fått prova om de passar och eventuellt skicka tillbaka å byta storlekar, men nej. Det får vänta.
Å hårfärgen e slut, men det skulle dom tydligen få in mera idag, så förhoppningsvis hinner den komma.
Det går bra nu liksom.

Lyckades ramla in på H&Ms hemsida idag med och fastnade för en jacka som var på rea, tänkte jag kunde ha den på jobbet och kanske som lite slit å släng då den inte kostade speciellt mycket.
Men jag får vänta på lönen, eller tomten, å se om det löser sig. höhö.

Nu blir de kvällsmat och tv. Tjingeling.

Denna bilden skickade jag med i min ansökan till mitt nuvarande jobb. Här sitter jag nästintill nyvaken och fortfarande i "nattlinnet" :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar