Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 12 december 2011

veckan som varit.

På onsdagskvällen föreslog mamma att vi skulle åka upp till bastun i fors, där mormor alltid varit när hon bodde hemma, även jag var med henne dit många ggr :)
Så vi åkte upp till fors å bastade och dom hade spa-dag där. Så ångbastu, ansiktsbehandling och thailändsk fotmassage och vanlig massage så var vi nöjda :)

Vi hann med allt vi tänkt oss denna veckan... tror jag iaf.
Jag hann att umgås jättemycket med mamma, vilket var mysigt.
Jag bastade två ggr, fick massage två ggr, betalade 50:- för en thai-fot-massage, 25:- för en ansiktsbehandling.
Jag hade ett star wars maraton.
Vi hade födelsedagsmiddag för brorsan med god mat, supergod tårta och två små glas vin och en öl senare, jag va lullig å fnittrig. Jag å mamma sjöng julsånger a´la Hasse Anderssons jul i kvinnaböske.

Det snöade massor, vilket va jättemysigt!
Mindre mysigt att komma hem till ett regnigt vallentuna.

Åker upp igen den 28:e december, den 29:e e det möte med prästen och planering av begravningen. Och den 4:e januari är det begravning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar