Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 30 juli 2010

äntligen ledig

Tjoho!

Ja, som sagt har jag jobbat å jobbat å jobbat. Fast faktiskt inte så många dar som jag trodde de skulle bli.
Jobbade ju fre, lör, sön och måndag. Sen ledig i två dar, ena dagen spenderades med Memlan å Bobby :)
Mosters hjärtegull!

Sen kom jag hem å då va Millan å barnen här, å jag va inte på topp, lagom trött å sådär.
Min andra lediga dag spenderade jag hemma å endast hemma :)
Jobbade igår... typ 14 timmar pga vattenläckage på jobbet... Lagom skoj, va där till 12 på natten och torkade upp vatten...
Idag är jag typ ledig, ska bara in på jobbet och maila lite. Sen e resten av helgen fri :)
Så denna helgen hoppas jag att nya byrån kommer ihop, som jag nästan gjorde ett tappert försök med själv i onsdags, läs jag öppnade kartongen :P

Har även fått en ny klänning av min mor :)
Rätt najs va :)

Nu ska jag gå ut å kolla vad min karl säger, när de blir västberga så jag kanske hinner träffa underbara Cissi oxå :)
Som faktiskt fixat en fet-bild på mig med en utan miljoner apps hon har på sin teletut, bjussar på den bilden :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar