Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 6 juli 2010

semester :)

Ja, det är väl kanske dags för en update igen. :P
Har hunnit vara till malung, varit hemma, jobbat, hålla på med bilen, umgås med vänner, gå på bio, middagar å massa annat mys.  Orkar inte gå igenom allt utan vi börjar från typ nu...

Igår jag å Millan en snabbis till Tumba centrum med barnen, dom fick lite nya kläder å vi fick parkeringsböter, det där satans minnet som jag å Millan har så sjukt ont om gjorde att vi glömde bort p-skivan. Men jag tror ju att det händer även den bäste :)

Sen åkte jag in till jobbet å fixade lite med ekonomin, förhoppningsvis så va det sista gången jag klev in på jobbet på 2 veckor! äntligen semester säger jag bara! :)
Efter jobbet åkte jag hem till Memlan å myste lite, vi snackade, drack lite cola å bara var :)

Har budat en massa på tradera åt mams så jag tänkte bjuda på godbitarna från hennes inköpt :)





Otroligt vackra klänningen till en otroligt vacker mor :) Hon e klart bäst! :)

Jag kände mig snäll och unnade mig själv en ny klänning (och en ny väska och nya linnen) igår så det kommer med posten strax :) Köpte faktiskt även en kökshandduk, nånting som behövdes :P
Har även varit på Ikea å köpt en Malm-byrå å lite annat smått å gott :)
Fick en vacker orkideé av memlan i helgen oxå, dom hade sålt dom billigt på hennes jobb så hon köpte 3st så jag fick en :)
Har köpt en ny tv oxå, mycket unnande nu :)

Millan å Henke har fastnat här nere oxå, å så hoppas jag det fortsätter, mycket roligare när millan finns nära :)

Min vackra vän :)






Nu ska jag äta upp min mat innan Millan å barnen kommer å hämtar mig, vi ska till memlan :) Bjussar på en bild på mig i min "fixa-bilen" outfit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar