Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 13 juli 2010

dagvild och tidsförvirrad

Jag har bott runt denna jävla bilen den sista veckan, fixa, greja, dona, såga, laga, borra, skruva, måla, skära och limma... Suck.
Har knappt sovit utan varenda minut har spenderats med bilen från morgon till kväll/natt och t.om morgon igen. Men idag besiktades den och gick igenom med blankt papper :)
Jag å Thomas e förjävla bra!
Men sjukt hysteriskt mycket människor som vill besikta, iofs ingen nyhet under sommaren. Kom till besiktningen 07:20, alltså 20min efter öppning och vi fick plats 59(!) i turordningen. Så 19:55 är tiden som står på besiktningsprotokollet. Skööönt. Å Memlan va jättegullig och bjöd på mat när vi kom därifrån, hennes köttfärssås rockar :)
Ska strax sova för imorgon ska det byggas mera inredning, väggar och golv är bra att ha. Plus stereon som varken jag eller thomas klarar sig utan. Även om de ibland inte alls är igång så är det skönt att veta att den finns :)

Tänkte jag skulle bjussa på en bild på vilket mästerbak min svärfar lyckats med. Det ska föreställa en hallon/jordgubbspaj :P
hahah
Nu blir de sova, för imorgon ska biljäveln bli snudd på klar för imorgon bär det av mot karlstad och sen vidare till arvika festivalen :D
Gonatt sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar