Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 31 juli 2010

leka, städa, måla och sakna

jag å Hampuz hoppade studsmatta, hittade grodor och lekte lekar :) skojj.

Just nu mest av allt saknar jag ett kök, ett riktigt kök, ett stort kök. Större än det hemma i huset i malung.
Så vi kan laga riktig mat, både jag å Thomas som älskar att laga mat. Laga mycket mat och testa nya maträtter, exprimentera och sånt. Jag saknar att baka och jag saknar Thomas mumsiga bullar.

Å jag börjar bli hungrig, väldigt hungrig. Funderar på att grilla, så blir det nog. Solen börjar ju titta fram.
Nu ska jag gå å kolla till badrummet och det torkat från allt vatten sen jag städade, om det gjort det ska jag måla. och sätta upp nya handdukshängare.
Jag saknar oxå att pyssla, jag vill ha en trädgård med jordgubbar, hallon, smultron, tomater, zucchini, fäska örter. Å massa blommor och annat fint grönt.
Jag tror jag börjar bli vuxen.
Fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar