Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 22 juli 2010

Gott folk och goda vänner

Onsdag morgon 05:00 bar det av till karlstad, efter att dörrlister, golv, väggar och stereo kommit på plats. Väl framme i karlstad ca 08:30-09:00 nångång, tvärsomnade jag. Sov framtill 12 när sonny kom å senare kom Emma, åkte in till karlstad, småshoppade lite nödvändigheter och åt mat. På kvällen bar det av till Arvika, solen sken och alla var på bra humör.
Ekipaget med tillhörande svåger (?) Min karls bror. :)

Iaf, ska inte tröka ut med en massa små detaljer. Köpte iaf nya kläder :)
awesome!
Det var en regnig festival men solen visade sig korta stunder nångång då och då, men mest regn.
Solen sken när vi åkte hemmåt, men det var en bra festival iaf, såg Robyn, som btw va den sämsta konserten med henne som jag sett ( sett henne typ 4-5gånger) Men Teddybears Sthlm dom va bra, sjukt bra. På snudd nästa lika bra som infected mushroom konserten :)
Har även ätit langos, vildsvins kebab, wok m.m m.m, festivalmat e så sjukt gott :)

Men nu är jag hemma i stockholm igen, jobbade mån-tis. Ledig igår och idag. Igår va jag ute på gården med Millan å barnen plus Thomas. Sen drog jag iväg till Jenny så vi myste lite sen drog vi till stranden och hade picknick :) Sen handla och hem till tullinge och grilla :)
Idag e Thomas å svärfar iväg å hämtar nån bil, eller jeep eller va det var... Jag tänkte jag skulle fixa lite, eventuellt sätta ihop byrån.. Stressa är en sak jag INTE tänker göra iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar