Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 24 juli 2010

jobbar å jobbar

Känner att det händer inte så mycket i bloggen just nu. Men jag kom ju nästan nyss hem från Arvika och nu har jag jobbat en del.
Min lediga tisdag spenderades med Millan å barnen, åkte hem till dom i tullinge så vi myste ute på gården med nova och gick på upptäcksfärd på gården å tittade på grodyngel i dammen.
Sen åkte vi hem till mig så Nova fick bada lite i lilla poolen plus att vi hjälpte Pia att tömma stora poolen, det slutade i att vi var dyngsura alla tre :P
Igår va de jobba hela dagen, man hinner inte med så mycket efter jobbet då vi numera har öppet till 21, så jag jobbar från ca 09:30 på morgonen till 21:30 på kvällen. Så efter ett sånt pass orkar man inte så mycket mer...
Nu ska jag återgå till jobbet å göra nån nytta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar