Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 8 juli 2010

Onsdag

Gårdagen spenderas hos Memlan med dessa människor :)











Hela gänget och i mina ögon en massa barn. Idag har jag spenderat dagen med att hjälpa Thomas med valpen, det går framåt men inte så jävla fort. Kan bero på att varken jag eller thomas aldrig riktigt gör klart något vi påbörjat utan man slutar när man nästan e färdig och börjar med något annat istället. E så tråkigt att göra samma sak för länge.. :P

Pia var snäll och planterade om mina tomater medans vi höll på med bilen så nu har dom stora krukor så förhoppningsvis växer dom bättre.
Nu ska jag hoppa in i duschen å försöka tvätta av mig lite färg/olja/smuts/damm/solkräm... Sen blir de sängen för imorgon ska vi fortsätta.
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar