Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 10 augusti 2010

äntligen tid

Nu är jag äntligen ledig :) jag har inte lagt på mig speciellt mycket måsten idag.
Igår va jag hemma från och hann att duscha innan 22:30, kors i taket alltså :) Jag va lycklig när jag klev ur duschen å upptäckte att klockan inte var 12 :P Kunde krypa ner i sängen i lugn å ro å mysa, titta på tv och jag hann t.om. att läsa lite tidning och prata med min underbara Thomas, jag älskar att bara vara tillsammans med honom, kolla på tv, diskutera programmet, jag älskar dokumentärer och annat liknande(typ sexperience, djurpolisen, 16 and pregnant osv osv osv) å sånt kan vi diskutera tillsammans, hacka på idiotiska människor som är korkade är nog våran specialitet :P Men det för oss närmare varandra. Hos Thomas e jag trygg.. igen.

I fredags tog Annika min kväll så jag fick sluta 16:00, jag å thomas skulle möta upp Jocke och Emma vid slussen på The Red Boat där de bodde, sen drog vi vidare tog båten över till Gröna Lund och käkade, kollade på konsert, träffade en massa människor och bara hade det allmänt bra.

Folk tycker ibland att vi är ganska omaka... :P
Här är vi på båten, den röda.




Den otroligt söta familjen från Karlstad, Thomas bror  Jocke med sin dam Emma :)









Jag lyckades också hitta Emma på Grönan :) Letade efter henne sist vi där men då hitta jag henne inte. Va otroligt skoj att träffa henne och hon e sjukt söt :) Hon är från den lilla lilla byn Vallerås, precis som jag :) Vi lovade varandra att vi skulle ta en drink nån dag framöver :)
Träffade även Bodin, så vi tog en team vallerås bild :)


nu ska ja vänta på att Millan kommer :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar