Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 26 augusti 2010

Torsdag

Jag har hittat en ny blogg som jag följer, och denna människa skriver så bra. Han gjorde verkligen min dag igår. Skrattade och skrattade och skrattade och skrattade.. yeah, u get it :P
Mange, kallar jag honom. Ta en kik vettja.

Igår efter jobbet åkte jag å millan på äventyr mot solna. Efter att passerat inte mer än två St1 bensinstationer kom vi underfund med att vi skulle ju faktiskt ha tankat, fick ringa Eniro och ett par omvägar senare, en upprörd dam i GPS;en och mycket skratt stod vi på elektravägen och skulle tanka, note to self, tanka aldrig där igen, pumparna låter som om dom ska explodera, GALET!, och efter en pucko, godis (vilket resulterade i en sockerkick som gjorde att jag inte somnade förrens typ 3 inatt) och mycket annat kom vi fram till den urgulliga tanten med den långhåriga hunden. Millan blev två byråer rikare, två lådor att ha under sängen, x-antal trådbackar, två tavlor (varav jag fick en) och 350:- fattigare, började vi leta oss hemmåt igen. Bar in allting, kunde ju gått smidigare. Vi väckte barn och rev nästan hela huset. Men nu står skiten på plats på övreplan.

Även om det blev sent och allt sånt där så var det värt det, jag behövde skratta, släppa lite på allt och bara skratta och inte bry mig. Tack Gumman! :)

Nu ska jag jobba vidare.
Tjing Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar