Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 19 augusti 2010

mys med millan å nova

Idag har oxå varit en ledig dag, tog sovmorgon till 10:30. Långfrukost med ägg, tonfiskmacka å te :)
Mys å kaffe med Millan å Nova medans Hampuz va i skolan.
Har varit till Järnaffären i Tumba för första gången, helt galet va lite butiker i tullinge å tumba man varit in i fast jag bott här i över ett år... Vi köpte iaf färg, Millan ska måla, inte jag...
Sen hämtade vi Hampuz på dagis och vidare hem en sväng.
Ut på maxi och kollade runt lite på allt möjligt.
Å nu e jag hemma igen, har dammsugit hela våningen och jag e nyduschad.
Sitter å funderar på mat, behöver matlådor till helgen.
Men jag har hittat ett recept på pasta med bladspenat och feta så det blir nog det. Skulle behöva handla frukt och grönsaker så jag kan äta upp min keso oxå.. Mycket mat i huvudet nu :P

Ska fundera vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar