Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 15 augusti 2010

ledig helg.

Igår va jag slapp hela dagen, for iväg en sväng å kastade lite skräp å sådär annars va jag mest slö hela dagen på kvällen va jag på middag till Cissi, lövbiff och annat gott. Drack vin och pratade en massa :) Kom hem runt 1 å nästan tvärslockna.
Idag e jag oxå sjukt slapp... har varit iväg å handlat, gjort romröra å potatissallad så jag å thomas åt kräftor och myste.
Har sjuk olust att jobba imorgon, å tony e sjuk... fortfarande.. Så jag jobbar med sebbe imorgon, så om chefen kommer in kan de bli ett jävla liv, men wtf. skit samma...

Längtar efter en riktig semester, utomlands, till något varmt ställe. med god mat och goda drinkar :)

Nu ska jag kolla på Girl next door å små le tills thomas kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar