Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 11 augusti 2010

less

Idag är en sån där dag när jag är less på typ allt.
T.om matlådan smakade skit... Microvärmd torsk är inget jag rekommenderar.. bläää.

Jag skulle vilja
-att mams mådde bra och kunde bli sig själv igen, sprallig och allmänt go bara.
-Samma sak med min älskade milla...
-jag vill ha normala arbetstider, normalt jobb, normal lön

just detta känns som prio ett just nu.

Saker som jag är tacksam över
- Thomas, min kärlek, mitt allt.
- Mina vänner, Millan att hon flyttade ner, Jenny som alltid finns där, Emelie som verkligen alltid finns där.
- Min hälsa (?)
- Kvalitetstid med alla barn i mitt liv, Bobby min underbara gudson, Nova och Hampuz, de små busungarna.
- Att ekonomin har löst sig för mig å thomas (mer eller mindre iaf) man ser ett ljus i tunneln :)
- Allt stöd från alla andra mina vänner, peppningar och annat som behövs ibland. Cissi, tack :) Även Tony som lyssnar på mitt bjäbb dag ut å dag in på jobbet.
- Att mamma fortfarande är positiv, in i det sista känns det som. Hon ser inte bara mörker. Vilket gör mig väldigt glad.

Så just nu kan jag komma framtill att det finns mer saker jag är tacksam för än saker jag vill ändra på och det är väl alltid en positiv sak.

Nu ska jag återgå till min mat och mitt jobb.
Ciao!

1 kommentar:

  1. du kan vara allmänt sprallig och go! :P i´n on my way back sweetheart! puss på dig för att du bryr dig så :)

    SvaraRadera