Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 20 januari 2012

Bara jag?

Är det bara jag som tar illa upp när folk inte ens kan skriva en punkt i ett sms?
Varje gång jag får ett sms utan punkt/utropstecken/frågetecken osv så tar jag illa vid mig å min första tanke blir alltid "är jag inte ens värd en punkt?" Värd den lilla extra tiden det tar att avsluta meningen ordentligt.
Och om folk skulle vilja sluta missbruka utropstecken, jag tror att ni är arga.

Många som skickar till mig kanske inte ens tänker på det.
Men mina vänner, i framtiden, snälla en punkt. Allt jag ber om. Så jag slipper noja.

Nu när jag börjar skriva om det så kommer jag framtill mer och mer om hur mycket jag kan störa mig på eller noja över, egentligen säkerligen meningslösa, meningar.
Stavfel, punkter, missbrukade av utropstecken och stora bokstäver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar