Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 17 januari 2012

lite piggare

Idag är jag lite piggare men inte mycket. Vaknade nångång imorse av Thomas och sedan somnade jag om och blev väckt när millan ringde vid 10. Somnade ganska sent så jag tror inte att det blev så många timmars sömn ändå.
Gick bra att jobba igår iaf, va nog bra att komma bort å få tänka på annat. Vi tog en promenad till centrum och jag hittade en superbra soya-yoghurt med blåbärssmak. Rik på protein och antioxidanter.
Orkar liksom inte hålla på att äta dessa bars, det blir för mycket. Okej nångång ibland, men inte två ggr om dagen, jag mår illa.

Idag tänkte jag att jag skulle sparka mig i röven och köra ett träningspass, de tar ju typ bara 20 min. Jävla latröv jag är alltså. Skyller på att det är trångt här hemma och så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar