Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 26 januari 2012

tröttast

Alltså kan man bli tröttare?
Har hållt igång rättså bra idag, hämtat byrå, handlat present, shoppat mat och åkt fram å tillbaka. Å sen mitt i maten bara PANG, superdupertrött.
Nu kan jag knappt hålla uppe ögonen, och om ca 10 minuter måste jag bege mig till jobbet för att jobba, själv då så klart eftersom ingen annan kunde idag.
Måste försöka rycka upp mig eftersom det är hans födelsedag och vi ska gå promenad till centrum (i snöovädret måste jag tillägga)
Sedan måste jag hem, har ca 30 minuter på mig att komma hem och byta och se till så jag har allt med mig innan min skjuts till malung kommer och plockar upp och sedan väntar en 4 timmars lång bilresa innan jag får gå å lägga mig.

Vara ledig 1 dag på 1½ vecka börjar tära nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar