Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 18 januari 2012

ledig onsdag.

Idag har jag prövat kläder och försökt rensa ut, så nästa gång jag åker upp till malung har jag med en till sopsäck med kläder från mig å memlan till mamma och hennes vänner.
Ska rensa ut alla kläder som jag inte använder men ändå inte vill göra mig av med, än, oxå. Dom åker ner i kartong. Och en sen tänkte jag rensa ut en sommarkartong oxå. Och kanske en förhoppningsvis-blir-jag-mindre-och-kommer-i-dessa-kläder-igen-kartong. :P

Har iaf städat och plockat oxå, handlat, pantat burkar och bara varit sådär allmänt driftig.

Dom ringde från en förskola idag oxå, så imorgon kl. 10:00 ska jag infinna mig där för intervju om att jag ska börja som vikarie. Vore ju toppen att få jobba ibland på dagarna oxå, inte bara kvällar. Så förhoppningsvis kan jag jobba där 8-16 och sen som assisten 16:15-20. Asnice med pengs :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar