Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 23 januari 2012

Strax jobba

Har haft en slapp-morgon. Men sov inte längre än till 9. Thomas va uppe å gick runt plus att hans mobil ringde så då var det omöjligt att somna om.
Låg å kollade på tv, sen drog jag mig upp till datan.
Men nu har jag tränat å den väldigt sena lunchen e i magen. Kollade lite på facebook och förundrades över folks klagan och va mycket onödigt skit folker skriver ut alldeles offentligt. 

Ska om en stund dra iväg till jobbet, vi skulle ut på promenad idag vare sig det var snöstorm eller inte. Det bestämde brukaren igår, så jag ska packa med mig mina täckbhyxor, för det har börjat snöa igen.

Har skaffat mig en tumblr oxå,
mest för att kunna samla all min humor
på samma ställe istället för att spara allt 
på datan.
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar