Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 9 februari 2012

borde packa

å ända sitter jag här. fastnat totalt i dessa bytes/skänkes/mottages grupper på fejjan :)

Denna dagen har varit betydligt bättre än igår. Slappade innan jobbet, kastade i en tvättmaskin och diskade va väl det enda vettiga jag gjorde. Sedan jobb å långpromenad och mys framför tv;n.
Sen en snabbis på affären och nu e jag här. Har plockat fram väskan och ställt fram hårfärg, pensel å volympulvret. Så långt kom jag. Väskan står i hallen, helt tom, och nästan ropar på mig att jag ska fylla den med grejer som jag måste ha med mig på in resa till Dalarna imorrn. 
Förresten, har jag ens berättat att jag ska åka till Dalarna imorrn? Pappa fyller 60 år så jag ska hem å fira.
Tar direkttåg till Mora, å med direkttåg menar jag noll byten. 186 spänn. Anländer i Mora 13:35 (hoppas mer på 13:37)
Där plockar mamma upp mig, vi ska dra en sväng på Dollar Store, äta lite mat å sen beger vi oss mot Malung. Blir eventuellt att åka upp å basta då :) Myspys. Ska ju även hinna med att färga slingor på henne och även färga min egen utväxt. Å sen fira pappa och hinna träffa lite vänner. So much to do and so little time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar