Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 5 februari 2012

Söndag.

Blev bio idag, vi såg;


Den var faktiskt ganska bra. Som sagt, det e svårt för mig att få en wow-känsla av en film om den inte har verkligen allt. Jag måste kunna känna igen mig och relatera till mig själv, leva mig in i filmen för att kunna säga att den verkligen var bra.

Innan filmen var vi å käkade lunch, drack kaffe och satt och pratade massor. Supermysigt. Och ja, jag har jobbat hela dagen. Så här är mitt jobb. Förstår ni varför jag gillar det så mycket?

Nu på kvällen har jag duschat i grannhuset, lagom kallt på golvet där inne. Å strax ska jag äta varma mackor.

Har smått börjat noja över packningen till Dalarna-resan oxå, pga kylan där uppe. Har varit typ -30 grader. Då måste man packa varma kläder, och varma kläder tar plats. Å det i sin tur betyder mycket packning på tåget.
Så drygt. Tur att det inte är några byten, direkt-tåg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar