Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 26 februari 2012

Kvällen

Det blev promenad, lunch i täby centrum, å massa chill hemma å vi avslutade dagen med att läsa två, eller tre, noveller. Bra dag :)

Har precis kollat på A-team, den "nya" filmen. Va faktiskt helt okej, fick ett par skratt där :)

Tänkte att jag strax skulle krypa ner och försöka sova lite, e inte så trött. Men det ska man väl inte vara heller om man sovit från 22:30-07:30 natten innan. Plus/minus 20-30min då jag vaknade och upptäckte att jag somnat ifrån tv-spelet, stängde av allt och somnade om.

Imorrn ska jag jobba med Evelina, blir nog toppen. Om det är fint väder så drar vi på picknick :)

 
And I gave myself permission—to leave, to stay, to feel whatever I was feeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar