Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 22 februari 2012

inställt.

Programmet började igen så jag bara panik-publicerade inlägget. hahaha.
Sen i nästa paus borstade jag tänderna och stängde av datan, orkade inge mer. Sen somnade jag, med tv-dosan i sängen och inget alarm ställt på mobilen. Som tur va vaknade jag strax efter halv 8, så inge försovning här inte. Tänkte jag skulle klivit upp 9 för att hinna till karolinska och hitta rätt till kl 12.
Men det blev inget, min brukares operation blev inställd, pappan ringde mig vid halv 10. Avdelningen han skulle legat på var avstängd pga kräksjuka. Så nu är det tillbaka till det "normala" igen.
Idag börjar jag 13 istället då, ska åka hem till min brukare och sedan beger vi oss till sjukgymnasten och på eftermiddagen möter Rebecka upp oss och jag jobbar till 20:00 som vanligt. Och förhoppningsvis blir det bra lön när jag jobbar såhär *håller tummarna så hårt det bara går*

Torsdag:

8-17 på förskola

Fredag:

7:45-16:15 på förskola

Lördag:

10:30-18 som personlig assistent

Söndag:

10:30-18 som personlig assistent





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar