Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 13 februari 2012

En helg i Dalarna

Hela fredagen spenderades i Mora med Mamma, vi kollade i butiker och shoppade lite.
Kom hem till Malung på kvällen, tog en dusch och åkte till Sonny å Simon, vi drack lite och gick ner till Toms. Det va inte speciellt skoj, kvällen slutade med film istället :)
Hela lördagen spenderades med Pappa och vid 16 kom släkten och ville fira pappa på hans 60-års dag. Vi åt prinsesstårta, bakelser, drack kaffe och åt smörgåstårta. Hade det supermysigt och alla mina fastrar och farbröder var där.
Kvällen ägnades åt film igen och jag gjorde allt för att hålla mig vaken eftersom jag lovat mamma att skjutsa hem henne då hon var och firade en kompis som fyllt 50. Runt 1 skickade jag sms till mamma och frågade ifall hon inte ville hem snart, så vid halv 2 fick jag köra hem henne. Sen somnade jag ganska omgående.
Söndagen spenderades med tv och ta de lugnt. Och avslutades med ett par timmars hårfärgning för både min och mammas del. Mamma fick blonda slingor och lite av min färg som jag använde för att färga utväxten på mitt underhår.
Käkade lite mat och sedan hemfärd mot sthlm igen. Kom fram strax innan halv 2 inatt. Tvärsomnade.
Och nu är det måndag igen.
Ikväll ska jag jobba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar