Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 14 februari 2012

För mig, en helt vanlig Onsdag.

Idag är det dags för ett återbesök för Bodyscanningen för att se om något förändrats.
Det e ju bra om det gjort det, men som läget ser ut nu så har jag inga pengar att köpa mera produkter för, så jag kommer förmodligen att gå tillbaka till mina gamla vanor. Iaf tills vidare.

Ska gå ut å packa in allt i bilen, måste ha gps:en med mig. Ska och kolla upp en väg åt Thomas när jag ändå är i Nacka området.

Idag är det även alla hjärtans dag. En dag som rör mig i ryggen ungefär lika mycket som julafton. Typ inte alls.
Jag har glidit ifrån alla dessa högtider. Jag vet inte om det är synd eller om det kanske t.om är bra.





Mucho senare!

Smart som jag är så glömde jag att publicera mitt inlägg innan jag åkte så jag fortsätter väl här nu då :P

Har precis kommit tillbaka från Bodyscanningen, har gått ner i vikt. Tappat muskler och ökat i fett. Plus att min inre ålder att ökat till 25. Bara dåligt typ. Så jävla typiskt. Men men.
Jag ska höra av mig till henne när ekonomin ser bättre ut, så ska jag försöka ta tag i mitt liv igen.

Dom ringde från Dagiset (mitt extrajobb) idag oxå, eller ja först ringde dom imorse å väckte mig och ville att jag skulle jobba idag, men det gick ju inte pga bodyscanningen.

Men jag ska jobba resten av veckan.

Onsdag:
8:30-13:00 på dagis.
13:30-20:00 som personlig assistent.

Torsdag:
8:00-15:00 på dagis.
16:15-20:00 som personlig assisten.

Fredag:
8:00-16:00 på dagis.

Åsså ledig lördag och söndag. På lördag är det inplanerad myskväll med Memlan. Blir nog vin, prat, mys å film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar