Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 4 februari 2011

bara tankar,

Tankarna går bara runt i huvudet på mig, vet varken ut eller in... Tankar jag gärna skulle slippa. Väldigt gärna. Vill inte tänka på detta sätt, vill bara att det ska vara bra och ordna sig. Vill ha leenden, bra känslor och kärlek.
Lugn å ro i huvudet.  Men det verkar inte vilja vara så nu, så i huvudet är det kaos. Vet varken ut eller in, vad man ska och inte ska göra. E så trött på allt.
Vet inte om det faktum att jag har mens förvärrar allting oxå, blir säkert mer känslosam, uppsvälld och illamående av mig själv när jag har det.

Jobbat hela dagen idag, har väl gått som vanligt. Det här jobbet ger mig liksom inget längre. samma skit dag ut å dag in. Inget annorlunda som händer.Visst man får träffa jävligt mycket trevliga människor, men de får väl på vissa andra jobb oxå. Ingen aning om nått längre.
Som sagt. Kaoset, de va väl det det handlade om. Å i mitten av det oxå.

Jag ska ta tag i allt, ska bara först. Som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar