Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 20 februari 2011

duschen

mannen i mitt liv sålde precis fyrhjulingen, som han ändå aldrig åker på, och vi blev ett par pengarna rikare. Nu slipper vi bekymra oss om fickpengar i thailand, asnajs :) Nu är det bara å le å tjoa vidare.
Tänkte jag skulle duscha nu på kvällskvisten, torrschampo kan inte rädda mig hur länge som helst. Men att duscha är svårt i min värld, komma in i duschen är svårt, en hel vetenskap faktiskt. Finns så mycket annat som är roligare än att duscha. Meeeen när jag väl klivit in i duschen så kliver jag fan inte ur förens varmvattnet är slut. När man väl står där så är att kliva ut ur duschen en hel vetenskap.
jag stinker, jag MÅSTE duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar