Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 7 februari 2011

ont i kroppen

har haft ont i hela kroppen idag.. ont i fötterna, benen och överallt. Fy fan att man kan vara så slut i kroppen...

Efter frihamnen åkte vi till elgiganten å kollade runt lite, köpte ett nytt spel till ps3:an. motostorm eller nått..
Sen vidare till Jula och blev en varsin resväska rikare. Köpte en ny datamus till Atte och lite annat skit. Bland annat ett sittunderlag till mig som jag kan ha i bilen, jävla skinnsäten gör ju att jag fryser arslet av mig..
Thomas packade även när vi kom hem...

Sen vidare till ikea där vi köpte nya kuddar och även lite annat skit. Sen in till tumba centrum och handla lite åsså hem. Och som tur var bjöd svärfar på mat så vi slapp laga det. Tack tack!
Nu har vi sängläge framför tv:n bägge två, Thomas har t.om sovit lite på kvällskvisten. Imorrn e de möte på jobbet vid 13, få se om vi tar oss in eller inte. Hade ju jättegärna tagit en sovmorgon deluxe. Eftersom jag jobbar ons-tors-fre-lör-sön-mån-tis, och sen fre-lör-sön igen... Kör stenhårt nu när vi inte har speciellt mycket personal, plus att det är bra med extra pengar tills att vi ska åka. :) Vilket är om 21 dagar :) :) :)

Nu duschen, sen te och sova :)
Natti natt!

1 kommentar:

  1. Åh jag kommer ju sakna er tok-mycke när ni åker! *Hussen*

    SvaraRadera