Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 8 februari 2011

kattfan och udda drömmar

Vaknade imorse av en dröm där jag spindlarna var ute efter mig.. många mörka halvstora spindlar och en stor brunsvart hårig spindel ville typ döda mig och äta upp mig eller nått. Det var jul och jag firade den med mina barndomsvänner Natalie, Elenor, deras mamma Kristina, hennes ex Krille och deras son Max. helt udda, natalie fick en mini-dragspel av Krille, han hade köpt det på dollarstore. aa, udda!
Innan den drömmen så var vi i skogen vid något berg och skulle åka nerför det. var alltså jätte brandt, nästan rakt ner. Mp var med, han skulle åka R5:a eller nått ner, han voltade hela vägen ner, men mådde bra ändå. Jag å några fler åkte valp rakt ner och thomas åkte sicksack ner med toyotan. Verkligen udda drömmar inatt, förstår inte varför :S
Jag å Natalie


När jag vaknade var katten tokig och ville ut, jamade och käkade på mina blommor. jag var trött och arg.. Sen välte hon ner en ljusstake på en kruka och allt hamnade i sängen, så kattfan åkte ut med huvet först och jag fick lov att städa så nu e allt dammsugat och sängkläderna ligger på golvet och väntar på att skakas.
Bra start på dagen....

Nu har jag ätit frukost, hittat min sambo, börjat tvätta och fixat.
Nu ska jag lägga in bilder på datan och vara lite duktig sen försöka hitta på nått skoj med Thomas nu när solen skiner :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar