Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 3 februari 2011

en nöjd Millan.

Nu jävlar kommer min vän att bli förvånad. :P
Har varit asdålig bloggare på sista tiden, men det är kaos! Både hemma å på jobbet...
Jag har iaf en decimeter kortare hår med slingor i. Jag är en resa till malung rikare, en resa jag kunde klarat mig utan. Gillar inte det där stället. Människorna, okej. Vissa av dem. Va iaf jätteskoj att träffa Bea å Dennis igen å speciellt Jörgen :) Åsså mamma å pappa oxå, men denna resan gjorde mig nog mer säker än någonsin att jag sätter i min fot där på heltid på många många år igen, om det ens kommer att hända. Vill Thomas flytta dit igen så får han det men jag tänker inte följa med. Byn får mig att må dåligt. Det är en by fylld med falska människor och förbannelser. Och mest av allt en jävla massa skitsnack!

Jag har shoppat en del, blivit både kläder och annat rikare, bland annat en grymt liten och smidig volymtång, bild kommer senare(som vanligt) då min data funkar lite sisådär.
Jag kommer inte ihåg att dricka teet som jag ska, men jag ska försöka skärpa mig, har iaf köpt mera så att jag har. Har hittat en toppenbra säljare på tradera; -gabriella-. Supertrevlig och jättesnabb på att skicka ut grejerna :)

Just idag har jag slappat, massor framtills typ 14 eller nått. sen har jag tokstädat och nu sitter jag här. Golvet har precis torkat och jag har tappat lusten för allt.

När Thomas kommer hem så tänkte vi åka in till Tumba och hälsa på goda vänner eftersom en av dem blivit brutalt misshandlad av två vakter inne i huddinge, så han har legat på karolinska sedan förra helgen. Fick komma hem idag efter en halsoperation imorse, operationen var pga misshandeln.
Så här ser min vän ut;
och innan såg han ut såhär;
Så han e ju duktigt mörbultat. Översta bilden har jag lånat från hans sambos facebook.


Nu ska jag kasta ihop en grogg till, eventuellt ta tag i disken, kanske laga lite mat och eventuellt ställa mig i duschen. Eller så gör jag inget alls.
Måste ju lägga till ett grattis till malungs stolthet Daniel Bodin och hans två guld ifrån xgames! Superroligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar