Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 19 februari 2011

gillar inte kakor?

Nej, jag fixade inget inför packningen. Är jag förvånad, nej.
Har jag ens funderat något mer på att packa, nej. Jag fick ett par shorts av millan, de ligger framme iaf. jag kanske är färdig packad ändå :P Bara tandborsten och ett linne sen är jag klar :)

Hade inte mindre än två provjobbare idag, en på banan å en i kassan.
Den unga damen som var med mig i kassan var allmänt nöjd hela dagen, trevligt.
Och mannen ute på banan gillade inte kakor, försökte bjudan honom på det och fick svaret "nej tack, jag gillar inte kakor."
Vem gillar inte kakor, plus att man kan inte dra alla kakor över en kam...
Men nej, han gillade inte kakor, han drack hellre öl fick jag förklarat för mig...
Hellre öl än kakor, förstår inte ens sammanhanget. öl dricker man, kakor äter man.
jaja, nog funderat.
Har hittat en rad massa nya bloggar som jag nu slaviskt följer. Har dock gett upp ana-gina, jobbigt att läsa bloggen i nya layouten på svt. nej, de va bättre förr.
Och än en gång kommer jag att lova att bli bättre på att blogga. Fast just nu jobbar jag mest, hela tiden. När timmarna räknas på måndag morgon kommer jag vara uppe i minst 230 timmar.
Göttmos som killen på ford sa igår :)
Nu ska jag tvångsmysa med min mysfientliga sängkamrat.

Förresten, katten har flyttat. Hon blev tvungen annars hade både jag å thomas dött. Vi som är djurplågande flock-splittrare.

1 kommentar:

  1. Haha, fattar inte heller.. vaddå öl istället för kakor?! jaja, puss på dig så hörs vi senare idag min vän! :P

    SvaraRadera