Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 8 februari 2011

hemma igen

Tvättat allt nu, städat klart och varit på jobbet på möte. Kom typ nyss hem, Thomas håller på med maten just nu. Så det blir väl mat, dusch och sova. En helt vanligt dag i mitt liv.
Fick inte datan att gå ihop med telefonen för att sony ericsson har gjort om sitt PC suite och då vill det inte funka... å mitt tålamod är inte det bästa.
Fick iaf in bilderna från kameran, men de va inga intressanta bilder så det enda jag kan bjuda på är en bild på mini-volymtången.
Man ser hur liten den är om man jämför med ceratet som står bredvid.


---------------------------------------------------------------------------------------------
5min senare

Nu jävlar funkade det, lyckades gå om pc suite och lägga in det manuellt... eller vad det heter.



 Nya hyllor i hemmet.
 och nedan får vi ännu ett smakprov på hur bra ica är på att stava.
 
 Här är från sandbäcks i malung.


ovan: Hos mams och hälsade på alla katter.
 Ovan är Sessan och nedan babe!
Nu ska jag äntligen äta maten! hungrar ihjäl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar