Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 6 februari 2011

en snabbis

Ett snabbt inlägg innan jobbet.
Jobbade ju igår också, kaos å hur mycket folk som helst. Alla på samma gång. Fick inte ens i mig hela min sallad.. Kom hem runt 21, fixade lite. Snackade med svärfar som bjöd på spagetti å köttfärssås. Supergott :)
Trött som få, men har vaknat 08:00 för att Thomas måste åka ner till frihamnen och jobba där... 
Solen lyser å himlen e blå, självklart när man jobbar. Imorrn blir nog en fixdag för mig å thomas, köpa resväskor, och kolla så att vi har allt inför thailand resan. Som är jättesnart, åker ju den 1 mars och tiden går på tok för snabbt för att jag ska hinna med å tänka på allt...

Ska bre mig ett par mackor nu å pysa iväg.
Tjing!

en väldigt gammal bild på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar